דיג'יי לחתונה

דיג'יי לחתונה מחיר – כל מה שצריך לדעת על תמחור האירוע

אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר בבחירת דיג'יי לחתונה הוא כמובן המחיר. בכתבה הבאה ננסה לעשות לכם קצת סדר ולנסות להציג לכם את דרכי התמחור השונים שיכולים להשפיע על המחיר הסופי. בואו נתחיל.

כמו כל ספק שירות, אין רק גורם אחד שקובע את המחיר, אלא מדובר למעשה במקבץ של פרמטרים ששקלולם הכולל הופך למחיר אחד ולפיו נקבע המחיר הסופי אצל כל דיג'יי לחתונה שתבחרו. אז מהם הפרמטרים האלו? הנה הם לפניכם:

הפרמטרים שמשפיעים על מחיר DJ לחתונה

סוג האירוע

ובכן, סוג האירוע הוא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר התקליטן. ישנו למשל הבדל משמעותי במחיר בין אם מדובר בחתונה קטנה ואינטימית, ובין אם מדובר בחתונה גדולה באולם ענק.

משך האירוע

פקטור נוסף שיכול לשנות ובהרבה את המחיר, הוא משך זמן האירוע. לא תמיד מדובר באירוע סטנדרטי ולעתים די קרובות, הלקוחות יכולים לבקש תוספת זמן עד השעות הקטנות של הלילה, או לחילופין להתחיל את את החתונה כבר בשעות הצהריים. שינויים כאלו יכולים להשפיע המון על תמחור החתונה.

עונה

גם לעונה תפקיד מרכזי מאוד במחירי התקליטנים לחתונות. ניתן לומר בצורה ברורה מאוד כי מחיר DJ בחורף זול בהרבה מהמחיר בעונת הקיץ (יוני עד ספטמבר).

תוספות

לעיתים קרובות, הזוגות לא מסתפקים רק בדי ג'יי עצמו ומבקשים לחזק אותו עם נגנים. למשל עם מתופף או כלי הקשה או כלי נשיפה כמו סקסופון או חצוצרה. תוספות כאלו, מביאות עימן כמובן גם עלייה במחיר.

מיקום

עוד פרמטר שלא כולם חושבים עליו בתמחור החתונה, הוא מיקום האולם. אם למשל הזמנתם דיג'יי במרכז לאולם בצפון או לחילופין אם הזמנתם די ג'יי בצפון לאולם במרכז, הנסיעה והדלק המושקע יבוא גם הוא לידי ביטוי במחיר.

הגברה

בדרך כלל, אלא אם ההגברה כלולה באולם החתונות, התקליטנים מביאים איתם את ההגברה. להגברה משחק משמעותי מאוד בתמחור החתונה ותוספות או הרחבות של הרמקולים והמגברים יביאו איתם גם הם שינויים משמעותיים במחיר.

תחרות

התחרות בין התקליטנים לחתונות היא גדולה מאוד וגורמת לעיתים קרובות למגוון של הטבות, מבצעים או הנחות מצד התקליטנים. ככל שהתחרות גדולה יותר, כך הלקוחות נהנים מאטרקטיביות במחיר.

מותג

ולסיום, המוניטין של התקליטן הוא בסופו של דבר הגורם המשמעותי ביותר במחיר. אם מדובר ב-DJ בעל שם, אל תצפו למחיר זול. אם זהו תקליטן חדש בתחום, סיכוי גדול שהוא גם יהיה זול יותר מהמתחרים הוותיקים.

אז כמה עולה דיג'יי לחתונה ב-2020?

בגדול, טווח המחירים נע בין 5000 ש"ח ל-10000 ש"ח עם שינויים למטה או למעלה.